Söndag

igår hade jag tvättstugan hela dagen. började runt 10 och blev klar kl 17. Men nu är allting tvättat iallafall.
Minerva är så mammig nu, bara jag som duger här hemma.
Hon kan vara hos Andreas, börja gnälla och vill komma över till mig och när hon sen kommit över till mig tittar hon direkt på Andreas med en blick som säger : HA HA där fick du!! ;p

hmm skulle lägga upp ett videoklipp på youtube när hela datorn stängdes ner..hmmm tänkte jag tittar mot dörren och vem sitter inte där ? jo Minerva med elkabeln i handen.. Nog har jag hört om föräldrar som drar ut sladden när ungarna sitter för länge men tvärtom ???!

jaja här är iallafall när Andreas håller Minerva och hur glad hon blir när hon hör mig ;p vet nästan inte om hon ska skratta eller gråta!


http://www.youtube.com/watch?v=wiECjWrcLDY

Nu ska Minerva få lite tutte och kl 13 är vi hembjudna på fika hos Johanna och hennes lilla Moa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0