Punk bruden



Har köpt Salsyvase mot skorv på apoteket som Johanna tipsade mig om mot Minervas skorv så passade på att göra en snygg frilla när hon ändå ska gå med det kladdet i håret några timmar!.
Den salvan ska tydligen vara väldigt effektiv så hoppas den är det mot Minervas skorv med.

idag var jag hos öppna förskolan men bara en timma för jag misslyckades totalt med att få henne att sova innan så tänkte att jag går runt 12 och hon får sova en timma i vagnen...eller hur...2 min i ett somnade hon just när vi var på väg in på ÖF. hon vaknade ju självklart direkt då så ingen sömn för henne inte. idag var hon inte lika folkskygg utan tittade på dom andra bebisarna med stooora ögon!
jag stannade som sagt inte sålänge för jag är ju lite folkskygg och kände inga som var där idag och är ju inte den som bara börjar prata så kände mig lite utanför, plus att jag ville passa på att komma hem innan hon somna igen men det misslyckades med! efter 5 minuters tårar i vagnen somnar hon av trötthet och blir såklart väckt när vi är hemma men men..bara 3 timmar kvar tills natt sovandet ändå så.

Det var en 6 månaders bebis där som också kunde krypa som Minerva och var storlek mindre så såg ganska sött ut ! men självklart var Minerva still istället för att visa att hon minsann också kan! ;P Dom hade exakt samma stil på krypandet med. stå på alla 4 med bakfötterna lite i kors så att dom hindrar benen från att flyttas fram och så gnällandet när det inte går :)

Minerva ligger och slår tvkontrollen i huvudet på en nalle just nu, och sig själv med för den delen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0