Minervas rum

Äntligen är rummet färdigmålat! Får se när jag får tid att städa undan papper, målarburkar och skura golv etc! för tillfället kan jag inte lämna Minerva ensam en minut förens hon ropar! i värsta fall får jag ta det när Andreas komer hem från jobbet.
Kanske när hon sover middag att jag får lite gjort.
Nu har hon precis ätit upp en halv burk med päron pure, den är helt klart favoriten.
Igår till middag gjorde Andreas banangröt till henne och hon åt och åt och åt. när allt var slut sa jag att vi kanske borde göra lite mer ? Hon kanske bara vill ha en sked till sen är det nog sa Andreas men jag testade iallafall och hon åt upp allt det med haha. Det är bra att hon är matglad då hon behöver lägga på sig några hekto :) Hon fortsätter amma lika mycket som förut så hon borde ju gå upp iallafall!

Bob har ont i magen ( ovanför magen) efter att han varit sjuk så sa till han att gå till skolsköterskan idag annars får vi ringa vårdcentralen. får hoppas att det inte är nått otyg med han!
Lät han åka buss iallafall så han slipper cykla innan vi vet vad det är.

Så här ser Minervas rum ut just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0