igen!

och nu har det brutit ut på riktigt på mig antar jag!
Sov middag 3 timmar idag jag och Minerva och när jag vaknade hade jag så ont i hela kroppen, tog tempen och hade såklart feber, huvudvärk har jag haft hela dagen med.
Ringde vårdcentralens sjukupplysning just för Minervas skull och hon sa det är för tidigt att se om det är influensan men att det lät som det och att man inte behövde ha alla symptom för att ha den. Hon trodde även att jag inte blivit smittad av Andreas och Bob för då skulle jag fått det tidigare+ att jag har andra symptom.
Jag är inte orolig alls över mig själv men för Minerva men dom sa att mest troligt är hon smittad också nu så finns inget att göra men att jag ska vara på min vakt och hålla uppsikt.
Just nu har febern sjunkit lite efter iprenen jag tog förut så känner mig någolunda iallafall men kroppen är jättetrött.
Enda jag kunde göra var att ta febernedsättande och dricka mycket vatten. (vilken tur jag har börjat dricka vatten då!)

igår brann det på vår gata tydligen stod det i tidningen men inget jag märkte av så måste vart en bit bort. Jag hörde sirener runt halv 8 igår kväll och tänkte vad skönt att vi alla är hemma och att det inte är här i närheten...var nog ganska tur jag inte visste.

Nu ska jag sova och hoppas det inte blir sämre under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0