Fredag

Idag använde jag näsfrida på Minerva för första gången. var sådär populärt men oj så effektivt! Det är en sån där bubbla med tratt man pumpar ut snor från näsan med. Hon är så förkyld lilla damen. Andreas ska till läkarn och kolla halsen idag och är det nån infektion kan det ju vara värt att kolla upp Minerva med då det verkar som hon också har lite ont..idag när jag amma så kom nog 75 % av mjölken utanför istället för i henne!

4 timmar höll hon sig vaken nu på morgonen innan det var dags för en lur. Vi tog en promenad till ica maxi kl 8 innan det börjar komma massa folk och på hemvägen var hon riktigt trött men räckte att man kom innanför dörren så var man go och glad igen! Och då var allting roligare än att sova såklart! Köpte ryggbiff som vi ska grilla på innegrillen ikväll..aldrig grillat det själv förut men gud så gott det är! kan ju inte vara mycket svårare än annat kött antar jag! och så potatisgratäng med massa grädde och tzaziki till det..mums mums.

Nu har snuttan snart sovit i 2 timmar. snacka om slutkörd ;) men det behöver hon.. inatt har jag varit tuttfabrik halva natten då hon vaknat stup i kvarten för påfyllning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0