Första natten

Nu sover hon sött i sitt nya rum och mamma är jätte jätte nervös !
allt gick jättebra och jag tuttade henne till hon somnade i vår säng som vanligt och efter en stund bar jag in och la henne..hon grymtade till lite, tog tag i kaninen och somnade om så sött!
Till en början nu blir det väl halva natten i sitt rum tills hon vaknar och behöver tutta och resten av natten samsovning igen antar jag!..ska bli intressant och se hur länge hon sover sin första preiod nu..Dom 2 ggr jag har varit ute har hon ju sovit ända tills jag kommit hem så hoppas det blir lika bra sömn nu när hon inte har en nojig mamma som känner på henne hela tiden!..men jag kommer väl gå in 1000 gr per natt och kolla till henne ;p

här sover hon så sött i sitt nya rum!



var väldigt svårt dock att bära in henne..först tänkte jag nog massa gånger nej vi tar det imorgon istället!! ;p..nog svrare för mamma än vad det är för henne ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0