5 månader!!

Idag blir gumman 5 månader! sjukt hur fort tiden går.
Nyss hände det som alla föräldrar fasar tror jag! Minerva damp i golvet från sängen! Ena stunden låg hon bredvid mig och nästa stund hördes ett skrik! tack och lov låg Andreas täcke på golvet så hon landa mjukt så blev nog mest rädd stackarn!..brukar ha stenkoll på henne att hon inte trillar ner men hon är så himla snabb nu. Efter lite tutte blev allt bra igen och nu är det full rulle igen! Tror det nästan var värre för mig än för henne faktiskt!
Ikväll kommer farmor så ska vi åka och storhandla på Willys! sånt är kul.
Annars blir det mest mys hela dagen för mig och lilla 5 månaders tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0