virrpanna nr 1

såg jag skrev söndag på gårdagens inlägg..vilken koll man har men hela dan igår fick jag för mig det var söndag..jaja , nu är det söndag iallafall och idag tog jag Andreas och Mnierva en promenad till ica maxi och handlade lie..jättefint höstväder ute och Minerva har lärt sig att ta av sig vantarna..måste börja tidigt antar jag!

Från fredag kommer Andreas vara barnledig fre,lör och sön så kommer bli skönt! jag är ju arbetslös så kommer vara hemma med fast utan betalt men iom jag får så dålig föräldrapenning kommer vi tjäna på att han är barnledig dom 3 dagarna istället för mig..sjukt system men det är för att man tar föräldrapenning även på helgerna och jobbar man har man inget betalt då.

Hade hon inte varit så otroligt mammig kunde jag jobbat! inte för att det är det lättaste att bara få jobb på fredagar dock!

nu ska jag spela lite WoW innan damen behagar vakna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0