Tisdag

Nu har jag laddat batterierna till kameran så nu kan det tas bilder igen! det tänkte jag börja med att visa Minervas favorit leksaker! Hon har som sagt var en hel låda proppfull med diverse fina leksaker. Allt från speglar, bollar till dockor och skallror etc etc etc..
men...
Dessa är hennes favoriter för tillfället ( kalla henne kräsen eller? )


Det är alltså en hello kitty tossa, en ask med pappersnäsdukar och ett reklampapper med halvnakna tjejer! Speciellt reklampappret är riktigt kul som ni kan se på kvaliten på det nu :)
Men det är ju bra att hon är billig i drift antar jag!

Inatt sov hon i sitt rum ända tills det var dags att gå upp kvart i 6! ( hon vaknar som en klocka runt 6 varje morgon) så verkar som att hon fått in sömnvanan där inne nu! skönt!
Så när hon vaknar ropar hon på mamma..AEIIIOOOUUU låter det ungefär. Det betyder Mamma! på Minerva språket.
Bra att hon inte blir ledsen när hon vaknar själv iallafall!..Sen när jag kommer in blir hon superglad och ställer sig på alla 4 för att nå upp till mig!..så här glad blir hon:



Detta kort var taget lite senare dock då hon var i full färd med att riva bort sängskyddet som också är en favoritsak! jag knyter fast och sträcker det vareviga dag men det slutar alltid med att se ut så här iallafall!

Inatt drömde Andreas att vi hade en lillasyster till Minerva..en liten svarthårig nyfödd bebis..är det något han vill säga mig kanske ? är det redan dags för tillökning eller ??

Själv drömde jag att jag kastade ett ägg och det blev ett litet hål i det som resulterade i att jag blev helt nersprutad av ägg på hela benet! var som en högtrycks stråle med ägg som aldrig tog slut!..vad det nu kan betyda! bad Mariyama om papper ( hon och min syster var med i drömmen)..och jag fick en cm stor pappersbit!..så snäll är hon! jaja drömmar kan vara sjuka och är oftast roligast när man upplever dom själv och inte återberättas :)

ikväll blir det som sagt var storhandling på willys så blir lagom för damen att sova direkt när vi kommer hem då antar jag!

Just nu övar hon sin vackra stämma med lite tjut etc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0