hemkomna från A6

nu har vi kommit hem från A6/ikea och det blev ett nytt tangentbord så nu kan jag skriva med mellanslag utan att slå sönder fingrarna!
På ikea köptes det sollampan som bara måste installeras ny elsladd innan den sätts upp då eluttaget sitter på väggen istället för taket! dumma påhitt.
Köpte även en mjuk kudde till Minerva som är lite större än den hon hade. Det blev även en sänghimmel som är toppensöt! måste bara ha en krok i taket över sängen. Minerva blev helt salig när jag hängde upp den i takkroken där lampan ska sitta, vi gick in i sänghimmeln och hon skrattade med hela hjärtat! Blir mysigt när den kommer upp över sängen sen!

Minerva roar sig igen med att dra ut sina kläder från byrån..Det märkte jag inte förens hon kom fram till mig och visade sina nya fynd!


Blev en klänning med olika djur på och en röd laban klänning..kanske en hint om att hon vill ha klänning istället för sin nerdregglade tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0