Titta vad jag kan!

Igår kväll när hon lekte i sin lekhörna i datarummet innan sängdags så visade hon hur duktig hon var genom att ställa sig upp helt själv! ( med hjälp av "muren" såklart då!). Först ställde hon sig på knä som hon har börjat göra och sen vidare upp! min duktiga lilla flicka. Så nu är det bara en tidsfråga innan hon går skulle jag tro!

Idag är lilla snuttan hela 7 månader! Tiden går så fort och nu kan jag slappna av lite antar jag då risken för PSD är störst mellan 4-7 månader har jag "hört"..Så halv 4 inatt avtog den då! :)

Hmm nu har texten ändrats ser jag men vet inte hur jag ändrar tillbaks! jaja shit samma :)

Idag vaknade Minerva 10 i 5 och tyckte att det var en bra dag att gå upp! Det tyckte inte mamma men men här sitter vi. Snart dags för henne att sova igen dock.

Här har vi Minerva när hon ställt sig upp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0