Natt ? nej inte alls!

Inatt vaknade Minerva kl 2 och ropade på mig. Inget konstigt i det tyckte jag som hämtade in henne till oss för lite tutte. Men men somna om ? det tyckte inte Minerva! Nej det var dags att börja leka så till slut tog jag in henne i datarummet och hennes lekhörna där hon fick leka och kl 04 somnade hon till sist om. Så hon har en trött mamma idag kan jag påstå.
Minerva börjar utforska mer och mer av övervåningen och idag har hon krupit runt mest hela dagen. Skönt att hon inte behöver min uppmärksamhet absolut hela tiden och till lunch fick Andreas ta ner henne och mata henne. Nästan en hel burk pure åt hon så han får fortsätta mata henne tycker jag :)

Här leker hon borta vid TVn


Och när hon tycker att hon lekt färdigt så kommer hon till mig för att bli upplyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0