Måndag

Nu tränar Minerva på att släppa taget när hon ställt sig upp. inte en lugn stund här inte!
Hon ställer sig mot lådan och sen börjar plocka med kläder och rätt som det är står hon där och balanserar.
Idag ställde hon sig upp mot sängen utan att jag märkte det och så blev hon tokglad och började skratta när hon såg mig. så söt :)
Hon har fått sina 2 första blåmärken och fler lär det ju bli antar jag.

Idag invigde vi hennes nya CD spelare och hennes godnattsångs skiva. Den är populär!
Satte på den nyss med för det var tänkt att hon skulle sova nu men det tyckte inte hon så nu leker hon på golvet igen.

Nu kommer hon mot sängen ser jag och där tittade ett huvud upp haha.. dags för lite mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0