Mammagrisen

Idag har jag städat och lagat mat så Andreas hade Minerva relativt länge så hon blev lite mammig såklart! Hade tydligen tittat mot dörren flera gånger och ropat MAAAMM MAAAMM..min lilla tjej! sån bamsekram fick jag när jag var klar.

Idag har vi varit på föräldrasamtal i Bobs skola och det gick bra. Var väldigt mycket prat kring hans frånvaro..suck..han har varit sjuk EN vecka och det är godkänd frånvaro ändå pratades det hela tiden om hur hög frånvaron var..visst tilla han att det var godkänd frånvaro men ändå.. Annars gick det bra för Bob så det var positivt :) Minerva sov sig igenom halva samtalet sen satt hon i mitt knä och stirrade på läraren med stoooora ögon.

När vi kom hem var hon vaken ca 1 timma sen sov hon i hela 2 timmar! Var skönt så jag kunde sova en timma med och sen blev det lite facebook.

Vi har skyhög elräkning här. vi betalar närmare 1k i månaden och i förra lägenheten ca 1200-1300 var 3e månad så en viss skillnad ja. Andreas ringde elbolaget och där var allt ok men dom sa att visst var det otroligt hög kostnad så Andreas fick ringa fastighetsskötaren som i sin tur ska ringa en elektriker som ska hit och mäta var det är fel. Kan vara att det är fel någonstans så vi betalar för någon annas el med eller så är det kylen och frysen som drar. Fastighetsskötaren skulle snacka med bostadsförmedlingen om ev ny kyl och frys isåfall. Inte helt fel det heller isåfall.

Nu har jag en klängmaja på mig så nu kan jag knappt skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0