Hård i magen

Minerva är jättehård i magen stackarn! för första gången. bajsar lite i taget och hon har så ont när hon gör det.
Har gett henne katrinplommonpure så hoppas det blir bättre snart.
Vet inte om det var vällingen igår ( men drack endast 20 ml ) eller om det var lax med potatis burken hon fick till middag. Fast den åt hon bara 3 skedar av och sen päron pure istället.
Har testat med feberterometern med utan resultat. Hon hade ingen feber iallafall!! :)

Minerva har sagt mamma flera gånger nu men bara när hon är ledsen och vill komma upp i min famn, Då får jag en kram och så säger hon maaammaa..snuttan lilla. Hennes sömn verkar ha flyttats nu från att somna 18-18.30 till att somna 19.30-20. Trodde det var en engångsgrej först men nu har hon gjort det snart en vecka. Då har hon iofs sovit ( för det mesta) till halv 7 istället för halv 6-6. med undantag för natt/morgonammningen.

Idag ska jag städa lite på övervåningen och förbereda för advent! Ska kolla på Ullared på fredag efter några fina stjärnor till fönstren då dom jag har är antingen trasiga eller fula!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0