GUUUUULD!!



Vad skulle jag inte göra för att få vara i Stockholm nu på en pub med en iskall öl i näven!
Äntligen kan man vara en stolt AIKare!

Dagen har löpt på som vanligt och nu sussar Minerva tungt bredvid mig. Tror det blir för natten då hon hoppade över sin eftermiddagslur.
Minerva är så söt när hon leker med sin spegel!. Hon har lärt sig att den reflekterar lampljuset så hon håller den och vinklar på den och följer solkatterna som kommer :)
Så är hon nu en hejare på att klättra över mig i sängen så nu finns inga hinder alls för henne och golvet!.Så stenkoll hela tiden måste man ha så hon inte dimper i backen!

Jag är supertrött då hon vaknat 5 2 morgnar i rad plus att det blivit lite uppvak på nätterna med, så nu ska jag spela lite WoW och sen sova tidigt.

Här har vi en dagens på Minerva! eller en kvällens kanske det borde heta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0