Grattis pappsen! ( läs igår)

Igår var det fars dag men vi firade inte Andreas för det! han var så noga med att förklara när det var mors dag att det bara är ett dumt affärsjippo! Däremot firade vi Andreas morfar så vi var bjudna till "gammelmormor och gammelmorfar"  på tårta och kakor.. mumma.
Minerva gick laget runt så att säga och det var inte så mycket surta miner från henne! skönt skönt. Ibland blev hon mammig och behövde tanka lite mammakärlek men sen var det bra igen!

Minerva somnade 18 och denna kväll fortsatte hon sova iallafall!..kl 20 bar jag in henne till hennes säng och där sov hon till 5 imorse då det var dags för tutte sen fortsatt sovning till 06 då Andreas skulle upp..skönt skönt!

Minerva är lite febrig och förkyld nu och antar det är tänder på G..får vi hoppas iallafall så det inte är något virus. Hon är på bra humör iallafall och det är skönt.

Läste att en 4 årig pojke fått kramper av vaccinet och jag blir mer och mer övertygad att det är ett bra beslut att inte ta viccinet! Som sagt så är ju inte svininfluensan farligare än andra influensor och jag har överlevt varje år och iom jag haft dom flesta influensorna som härjat under min livstid har jag nog lite immunitet iallafall och det kanske hjälper Minerva också lite då! Jag ammar iallafall hur mycket som helst så hon borde ha bra immunförsvar för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0