Fröken vildkatta

Jag är helt sönderriven på brösten. Rivmärken och sår här och där.. Minerva är inte överförtjust när jag klipper hennes naglar så blir bara lite åt gången men igår kväll fick Andreas hålla i henne så att jag kunde ansa henne!
Minerva har hittat ett nytt sätt att somna på med. Hon kryper upp på mitt bröst så att halva hon ligger på mig medans hon tuttar. Jätte mysigt! Så ligger jag och klappar henne på ryggen så somnar hon snabbt. Trodde först det var något som bara hände men sen när hon fortsatte göra så både på dagsvilorna och kvällen antar jag att hon tycker det är mysigt :)

Igår när jag höll hennes händer när hon stod upp började hon småhoppa som om hon dansade! så gulligt :) Annars har hon bara dansat till rapattack på "vakna med the voice" ( klart favoritlåten på morgonen) och till reklamen med Eminems låt..Mamma upp i dagen med andra ord! min lilla hiphopare :)
Lars winnerbäck var inte helt fel heller när hon fick lyssna i mammas hörlurar!


Idag ska vi träffa Minervas faster Sofia och gå igenom lite saker dom inte ska ha kvar inför deras flytt till Australien..finns säkert ett och annat vi kan behöva! :) Sen ska vi träffa farmor med så hon får gosa lite med sitt barnbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0