Fröken kanin

Usch igår när vi skulle sova hände det igen..
Hon ville leka av sig några minuter som hon brukar innan hon somnar och jag satt med båda mina ben på varandra som en mur från henne och kanten. Hon satt och kollade på Simpsons och rätt som det är så börjar hon krypa mot mig lite. Jag ska precis plocka upp henne då hon tar ett skutt..och då menar jag ett riktigt hopp och flyger över mina ben voltar i luften och pladask ner på ryggen i golvet! :(
Jag skriker och ser allt i slow motion hur hon ska landa med huvudet före och fy usch hämska tanke. Hur hon lyckas med volten har jag ingen aning om men tror det var bra att hon föll som hon föll. Gallskrek i sådär 3-4 minuter men sen var det bättre. Sprattla med benen och armarna som hon brukade så det var bra det också men en natt full av oro för min del. Hon somnade strax efter då hon redan varit uppe över 4 timmar så var ju svårt att veta om hon blev trött av smällen.
Tittade till henne varje timma och varje gång hade hon bytt ställning utan att reagera så hon har ju inte ont tack och lov.
Förstår inte hur hon kunde få sån fart och ett så stort hopp..ok att hon brukar klättra över mig men hoppa!
Ja ja det var andra gången hon föll i golvet och kanske inte den sista men ska göra allt för att det inte ska hända igen. mammas lilla hoppetossa

Just nu far hon runt som en galning i gåstolen så allt är tydligen glömt för lilla damen iallafall!

Kommentarer
Postat av: F.Wagenius

2009-11-18 @ 12:56:27
Postat av: F.Wagenius

Riktig hårding om hon klarade det där fallet, man vet ju själv när man ramlat ur sängen och då har man ju bara rullat.. Ajse! :(



Du får ta och höra av dig om ni plannerar att fara till Stockholm någon gång så jag får hälsa på er! :D



Hälsa lilljäntan från mig, och ha det bra! :)

2009-11-18 @ 12:58:35
URL: http://wagenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0