Är det inte den ena så..

Är det den andra!
Minerva ville verkligen inte sova igår kväll men kl 21 tvärslocknade hon till slut. Bar in henne till hennes rum och hoppades på att få några timmars sömn innan hon ville upp och tutta. Men hör och häpnma! Lilla damen sov ända till kl 06 i sitt rum! Halv 6 smög jag in med hjärtat i halsen men en liten rörelse med hennes hand lugnade mig och jag smög ut igen.
Däremot blev det knappt någon sömn ändå! Jo tack har ju en man i huset med som hade ätit för mycket godis och cola så han fick kväljningar när han sov och började tokhosta stup i kvarten. Och det höll han på med till kl 02. Tänkte att han får en chans till sen lägger jag mig nere i vardagsrummet men efter det var det "bara " snarkningar istället.
Så jag är väldigt trött kan jag påstå.

Vita naglar?
Jag upptäckte imorse när jag satt på toa att mina naglar nästan lös. Dom är vita!. Inte dom här små vita fläckarna man kan få när nageln skadats innan den växer ut utan hela naglarna är vita..som att det inte är något blod under typ. Runt halvmånarna är det rött men resten av naglarna är vita. Googlade lite och det kunde tydligen tyda på lever/njur sjukdommar..Det skulle iofs förklara smärtan jag har då och då ( inte alltför ofta) i njurområdet.
Men som vanligt vet jag att det inte är något fel med mig så jag avvaktar någon vecka och ser om naglarna får tillbaka sin ursprungliga färg.

Andreas känner sig lite krasslig. Ont i benen och febrig men han visste inte om det var feberkänslor eller "kroppen är trött" känslor då det kan utspelas i samma symptom. Han ville inte ta tempern så vi får väl vänta och se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0