tagens tips!

Byt ALDRIG blöja i sängen!!

brukar vara lite lat på morgnarna och vill inte göra snuttan klarvaken så jag byter i sängen istället ibland..idag bajsade hon i blöjan och jag tänkte vara lat igen och att hon nog bajsat klart nu!..trodde jag ja!..just när jag tvättat henne sa det SPLASH! och jag blev sprutlakerad med ett helt nytt lass av bajs!..lakan + halva mig blev härligt gult..Trodde inte det sprutade så när dom bajsa men man lär sig något nytt varje dag!
10 min senare var det dags igen och då fick Andreas gå upp och byta blöja..han tyckte hon var varm och iom att vi haft sjuka kusiner här i helgen var det bäst att ta tempen med..Såklart blev det jag som får ta den och när jag stod där nyduschad o fräsh med tempen i rumpan på henne sa det SPLASH igen!!..denna gång blev det bara handen dock som råkade ut för "olyckan"..feber hade hon inte iallafall så det var ju bra :)
tror hon och sin pappa har slutit en pakt mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0