Snurvel Fia

jätte förkyld är hon lilla stackarn. Vaknar flera ggr i timman hela natten + morgonen. Få se hur länge hon sover nu innan hon ropar!
Bajseriet kom igång ganska precis efter att jag bloggat igår så nu är det blöjor på löpande band igen 0o.
ikväll är det hockey!  wuhuu..ska ner o köpa lite godis sen och svulla i mig framför TVn ikväll, tycker jag är värd det!
inatt fyller snuttan 4 veckor, för exact 4 veckor sen vid den här tiden började mina värkar ta i ordentligt, kommer ihåg jag aldrig trodde det skulle ta slut men det gjorde det ju! massa timmar senare dock...och nu har vi ju vårt lilla underbarn här!
Tror jag har fått svamp på tuttarna! symptomen låter som det och snuttan har lite på sin tunga..Torsk som det kallas.
Får kolla upp vad som behövs för att behandla det när jag har tid och orkar.
Tror lilltjejen håller på att vakna igen nu. ligger jag bredvid somnar hon så snällt om men är jag inte där så börjar hon ropa..men orkar ju inte ligga i sängen hela dagen dock :(
men men är väl sånt som hör till antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0