Slött

idag har inte hänt så jättemycket mer än att handla och slappat i sängen. 2 ggr fick jag handla dock då Bob meddelade kl 5 ikväll att han skulle ha matsäck imorgon!!..tur att snuttan var lite grinig så hon kunde sova i vagnen en stund..3 trappsteg i mjukliften och hon tvärsomna!..självklart vaknade hon direkt när vi kom hem dock! ikväll har hon tuttat så mycket så jag nästan blev rädd att hon skulle spricka eller nått iom att hon inte kräktes upp nått..vrider och vänder och har sig, arg för att det kommer mjölk när hon bara vill suga och nappen passar absolut inte ikväll. Nu sover hon sött dock, det där med att sova i sin egen säng funkade inte idag inte! Idag skulle jag äntligen äta frukost ( blivit slarvig med det då jag helt enkelt inte orkar ta mig ner till köket)men då hade inte Andreas ställt in mjölken efter middagen igår! och ingen frukost utan OBOY! så är det bara!...fick bli en glass till frukost när jag var ute och handlade runt 12 istället. Nyttigt eller hur! imorgon ska det bli strålande väder tydligen och då ska jag fika kl 11 i stadsparken med några andra mammor/blivande mammor från familjelivs hemsida...usch jag som är såå blyg att träffa nya människor och jag har inte träffat en enda av dom än, men men nån gång måste ju bli den första!..BVC sa jag kunde börja på öppna förskolan imorgon för barn 2-4 månader även fast hon bara är 7 veckor imorgon men jag väntar en vecka med det iom jag ändå ska träffa folk! oj blev ett långt inlägg, jag som bara skulle skriva kort för jag inte hade mycket att berätta, jaja nu är det Criminal minds på 5an..få se om jag lyckas hålla mig vaken den här gången då iom att jag har en förmåga sen lillan kom att somna efter 10 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0