sjuk

fortfarande sjukt här hemma men snuttan verkar piggnat till iallafall..själv hade jag 39 i feber och dunderhuvudvärk men febern har släppt lite efter 2 alvedon.
Droppat Renässans i Minervas näsa 2 ggr innan ammning och snuvan verkar ha släppt lite för henne.
om 1 timma ska jag kravla mig iväg till Bobs skola på föräldra samtal! Få se om han sköter sig eller inte!
Inatt sov Minerva så tätt inpå mig hon kunde komma, jag låg på sidan och hon låg i forsterställning vid min mage med lagom räckhåll för sin tutte!..var precis som hon var i min mage igen..förutom det där med tutten då vill säga!.om jag nån gång flyttade på henne var hon snabbt tillbaka igen!..samma idag när vi sov middag..verkar som hon har stort behov av närhet nu när hon är lite krasslig så det kan hon ju få :)
Imorgon kl 13 ska vi till BVC igen för mätning och vägning..jag tippar på 4,1-4,2 kilo nu!
Idag skulle nån tant från trygg hanska komma och prata barnförsäkring men vi orka inte med besök så Andreas ska täckna barnförsäkringen i tele med henne istället, jag kan då inte ta det iom att jag inte kan säga nej så till slut skulle jag säkert täcknat varenda försäkring som finns!
Nu ropar Andreas att hon är tuttig! men det kan hon omöjligt vara då hon tuttat konstant i 2 timmar! bortskämd kallar jag det så han får hållas lite till med en tuttig bebis!
Sitter och tittar på sjukhus bilderna, helt otroligt så liten hon har varit och så mycket hon växt på bara 3,5 veckor!..på söndag firar hon 1 månad!

min lilla snuttebebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0