mina bilder!

Nu har jag hittat sladden som jag kan överföra bilder från mobilen med! så here we go på lite bild kalas! Ni får ha överseende med att texterna kommer lite konstigt men jag gillar inte nya designen då jag måste kopiera bilder och lägga in istället för förra snygga designen..vet inte varför det ändrades!.......................... Här har vi den stolta farmorn Mia med sitt lilla underverk Här är Andreas mormor och morfar med Minerva ( vi kallar dom gammel mormor/gammelmorfar även fast det inte är minervas mammas mormor/morfar men blir ju fel att säga gammel farmor etc med!) Är taget förra söndagen i deras trädgård!............................................................................. Här har vi snuttan på BB 2 timmar efter att hon såg sin mamma och pappa för första gången! ................ Detta från vår storhandling en dag bara måste med också!..hon har en tendens att spotta ut nappen just när hon somnat! .................. Här har vi Bob med sin lilla kusin! han beklagade sig hela tiden att hon verkade så sur när han höll henne! skitsnack, hon är inte sur inte! ............................................ Och så en bild på henne i hennes nya tuffa grodpyjamas som hon fick av Jenny! Absolut ballaste pyjamasen jag sett iallafall!..min lilla groda. Var några av alla bilder iallafall :) Idag är det mors dag men jag får vänta några år innan jag får fina teckningar etc av Minerva! Idag ska vi upp på fika hos gammelmormor och gammelmorfar!

Kommentarer
Postat av: leosusanita



Men visst hade Minerva köpt ngt till dig i morsdagspresent? ;D

Hoppas du hade en skön och solig söndag.

Vi ses kanske fler ggr på fika i "mammagruppen"

--Susanne

2009-06-01 @ 09:57:15
URL: http://www.leosusanita.blogspot.com
Postat av: Annsofi

Minerva i sig är världens bästa morsdags present iofs! :)

2009-06-02 @ 11:47:20
URL: http://tildakvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0