kort promenad!

Iom att snuttan bara vakna hela tiden bestämde jag för att gå ut på en promenad istället..klär på henne lägger henne i innerdelen av vagnen och ställer henne vid dörren för att klä på mig själv.
2 min och sen sover hon som en stock 0o.
Så fick bli en snabbis till affären med henne istället så jag hinner städa och flytta datorn så nu sover hon skönt i rummet istället!


Minerva har blivit så mammig på sistone..ganska kul att se hur hon skiner upp när hon ser mig..en vandrande tuttmaskin är vad jag är i hennes ögon!
Här ligger hon i pappas knä och väntar på bröst!


Blir nog att sätta igång nu om jag ska komma någon vart med dagens bravader!..och cola + chips är inhandlat till matchen ikväll..perfekt med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0