hmmm

undra om jag kan flytta in in dator till sovrummet istället!!
Då kan jag ha koll på henne och få mer data tid när hon sover..just nu måste jag ju hålla mig inne hos henne för vaknar hon och jag inte är där då blir hon inte glad!
Bortskämda småbarn!!
Jag har bamselång internet kabel så borde ju funka, om inte Andreas misstycker vill säga, får fråga när han kommer hem från rollspelet men säger han nej säger jag nej till hans rollspel så det så !! ;p.
Då kan jag sitta i sängen och spela om jag har bordet där bebis sängen står just nu, men iom hon inte sover i sin säng för tillfället gör det ju inget att den inte står precis vid vår säng.
plus att jag kan ligga i sängen och se alla filmer på datorn jag inte sätt än, mums!
Får bli morgondagens projekt!

om en timma är det hockey! Kanada vann över Lettland med 4-2..lite tråkigt för hade varit kul att se Lettarna slå Kanada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0