grattis Minerva

på 4 veckors dagen!

idag ska jag flytta in min dator till sovrummet!..ska bara få snuttan att sova nu först så jag kan sätta igång.
Frukost kan ju vara bra med, blir lätt att man inte hinner äta nu för tiden.
Just nu snuttar hon medans hon ligger på en kudde i mitt knä så jag har båda händerna fria, somnat har hon gjort ser jag men oftast vaknar hon när hon flyttas :/

Ikväll är det Sverige - Kanada
blir nog en riktig rysare skulle jag tro!

Imorgon är det dags för 2 veckors handlingen igen på Willys..Sjukt att man ser fram emot att handla, intressant liv man har då ;p
Ska testa lidls blöjor nu när hon gått över 4kg gränsen. dom ska tydligen vara bra sägs det och mycket billigare!
Pampes new born baby blöjor är helt värdelösa, hon bajsar och kissar igenom dom konstant :(
Sen är hon ju iofs en stor bajsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0