flaska!

idag tänkte jag testa och ge henne bröstmjölk på flaska för att vänja henne lite med flaska så man kan variera + att Andreas kan bli lite nyttig!..gick halvbra,hon fick i sig halva mängden men sen lockade tuttarna mer!..men en bra början iallafall!..ska köra några ggr till innan nästa helg då Jenny kommer och jag har tänkt dricka några öl!! Minerva är ganska lustig, när hon är supertrött gör hon allt för att vara vaken så blir hon superjobbig istället för att hon är övertrött! Förut när hon höll på att somna och ögonen ploppar upp i huvudet så att säga ( man ser bara det vita) så gör hon allt hon kan för att få upp ögonen igen! och tar första bästa chans att vakna till...så där håller hon på tills hon är för trött för att somna! Nu är Andreas ute med henne i vagnen, den kan hon inte stå emot iallafall!..så jag får lite tid för mig själv..skönt skönt. idag är hon feberfri så det är skönt! förkylningen har släppt lite efter Nezerilen med så går framåt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0