bättre

Nu mår jag redan mycket bättre. varit feberfri hela natten och vaknade på 37.5. 2 magvärkar under natten sen inget mer! skönt. Fortfarande huvudvärk men det får jag ta :) Sjukt hur fort det går från att vara så sjuk som jag var igår eftermiddag tills nu. Läkaren sa att det var riktigt tur jag åkte in så snabbt för man kan tydligen bli riktigt riktigt dålig om febern får sitt fäste.t.om dö om man ej kommer under behandling .Nu hann ju febern bara komma några timmar innan tabletten började verka. Snuttan sover så bra nu förtiden på nätterna..jag ammar 2 högst 3 ggr på natten senaste veckan. Idag ska vi ta en lång promenad tänkte jag..så pigg känner jag mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0