zzzzzzzz

mmm sova mittt på dan är såå skönt , men skumma drömmar får man ofta.
Nu precis innan jag vaknade drömde jag om en tvättmaskin jag bara öste och öste ut vatten men det kom bara mer o mer fast den inte var på..skumma var att det först var en locktång som blev någonting med olika funktioner och när jag snurra på några knappar slutade det med en tvättmaskin.. ja ja.

Idag blir väldigt lungt, ska raida lite i WoW ikväll om inte värkarna sätter fart vill säga..haft lite ont senaste dagarna, särskilt på kvällstid. sen blir det fullt upp hela helgen.

Fre : faderskapspapper. lunch på stan med Andreas! Willys och veckohandla+ se till att det finns hemma för Bob sen när vi åker till BB.
Lör : Bob fyller 17 år så baka tårta, åka till A6 och köpa present, ikea och köpa stolen ( om jag får bilskjuss hem vill säga eller om kartongen inte är alltför klumpig)
Sön: Andreas systers kille fyller år så vi ska till Andreas mamma på fika etc.

Vi får hoppas allt detta sätter fart på bebisen för nu vill jag ha ut den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0