Vimsig i pannkakan kan man bli med.

jag är ju som sagt nojig över det mesta och för några veckor sen kom ett nytt dumt tänkande fram..
Det var ju så att min navel var lite intryckt ( dvs såg ut som någonting inuti drog in den) och då fick jag ju för mig att
hjälp! bebins navelsträng är nog runt halsen flera varv på den..10 minst!!
Jag hade nämligen fått för mig då ( fråga mig inte hur dock) att min navel ( från insidan) satt ihop med bebisens navelsträng, Därav tankarna utifrån min indragna navel..
Vågade även inte peta mig i naveln för då kan det ju komma bakterier genom navelsträngen in i bebisen!

När jag påpekade min oro till min syster sa hon men uhm ? du vet väl att navelsträngen sitter ihop med moderkakan och INTE din navel ??
JA DET VET JAG VÄL, SÅKLART!!!  ( kan berätta att jag är utbildad barnskötare och har jobbat med barn i 17 år )
Hur jag fick det till att den satt ihop med min har jag ingen aning om..ännu ett av graviditetens under antar jag.

Hade ju även fått tankar om var navelsträngen tar vägen efter att man knipsat av bebisens..dom kunde ju inte gå in med sax i min mage för att knipsa av den bakom min navel..skulle den avdunsta av sig själv där inne ?

Inte ens då kom jag på mig själv med mitt konstiga tänkande 0o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0