Vilken natt!

Undra om kroppan håller på att förbereda sig nu kanske ?
Inatt var första natten utan att överdriva som jag sovit 5.5h i sträck, utan att vakna en endaste gång..Annars har jag den senaste månaden vaknat minst 1 ibland 2 gg i timmen för att gå och kissa eller bara vända på mig.Visst har jag somnat om igen ganska fort men man blir ju inte utvilad av det.
Men nu känner jag mig pigg som en lärka så vi får se om BB väskan blir packad idag då kanske..eventuellt..eller..inte.

Men jag tror starkt på att kroppen förbereder sig på en lång lång förlossning, så får hoppas att nätterna fortsätter så här tills det är dags.
11 dagar kvar!

3.5 % varmt ute så kanske orkar med en promenad senare om jag har lust vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0