Var är den jvla slemproppen ??

jag går ju här och väntar och väntar på att antingen slemproppen eller vattnet ska gå så jag får ut den lille, och det för tankarna till en historia jag läste häromdagen :

Barnmorskan : Har slemproppen gått ?
Gravida kvinnan : nej han är bara nere och köper tidningen!

Funderar starkt på att köra den om jag får frågan om slemproppen!

Föresten ni icke gravida tjejer som är sååå avundsjuka på att man inte har PMS/mens smärtor etc under graviditeten!
Nu får jag igen för det ,för denna "menssmärta" jag haft senaste 2 veckorna är inte att leka med 0o

Så här fint blev Bobs rum föresten efter sin 30 sec städning!


hmm ok så har tydligen Andreas lekt lite med kameran med såg jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0