slutkörd!

uschja vilken dag! kommer inte bebben inom närmsta dygnen vet jag inte vad mer jag kan göra.
Idag var vi på ikea och köpte stolen, sen överallt för att leta efter spelet till Bob.
Hittade det på mediamarkt och sen iväg till willys.
På willys fick jag sms från Bob att han ville ha ett annat spel istället ><
Hem, sova 1 timma sen tog jag bussen till Mediamarkt och lämna tillbaka spelet..gick en 40 min till Ica maxi sen buss hem igen och började med födelsedags maten och tårtan!
Nu är potatisgratängen i ugnen och jag kan sitta ner för första ggn sen kl 2..usch usch usch.
Börjar få lite oregelbundna värkar nu iallafall så hoppas det händer något snart :)
En sak är säker och det är att jag kommer sova riktigt gott inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0