på gång??

Har sjukt ont nu!
Idag vid 11 promenerade vi till soc kontoret för att skriva faderskapspapper(20 min), sen blev det promenad till Max o äta lunch ( ca 45 min gångväg) Efter det gick jag till ÖB ( ca 35 min) och handlade skor till Bob, sen blev det bussen till stan..promenad 15 min till sen bussen hem = nästan 2h vandrande.. Och det satte fart kan jag säga..har såna sammandragningar till och från nu och det känns som bebbens huvud sitter nerkilat mitt emellan mina ben! Hela bäckenet är sönder och samman känns det som, Så hoppas hoppas jag satt fart på det nu :)
Fick bli pommes o korv till Andreas och Bob för jag klarar inte av att laga mat nu!

om 30 min börjar navy CIS och efter det without a trace..så blir sängen snart och när dom 2 programmen är slut hoppas jag att jag sover gott!" ( eller ännu hellre, våndas i värkar eller nått )

Imorn ska jag på ikea och EB games o köpa Bobs presenter så sätter det inte igång inatt har jag ju en dag till att hoppas på!

Dessa har jag köpt på tradera föresten ! 102 kr inklusive frakt! som hittat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0