loot i mig!

Fick min efterlängtade tier 7.5 robe på raiden igår så nu har jag fullt set och gtg för Ulduar!

Mitt i raiden precis innan 4 Horsemens fick jag en till värk men tack och lov håller dom bara i sig 20-30 sec så klarade mig bra endå! ;)
En till efter 6 min sen var det bra med värkar för mig. suck och stön.jag vill ju att den ska komma nu!

Såg en sjukt söt pyjamas jag bara måste ha! var slut på online shoppen så får kolla upp om HM i stan har den :)


Nu har jag kastat iväg Bob till skolan så ska försöka sova lite till, har väl sovit högst 3 timmar inatt ><

Kommentarer
Postat av: Josephine o Kotten

Åh vad roligt, jag fick just denna pyjamas till Kotten av min lillasyster! :)

Den är superfin...

Väntar mitt första barn i maj.



Lycka till med allt! :)

Känner igen mig jättemycket i det du skriver om oro, hjälp vad nojig man kan bli...



KRAM

2009-03-14 @ 10:53:14
URL: http://mypregnancy.blogg.se/
Postat av: Sanna

Finns den i min storlek? ;o

2009-03-19 @ 21:34:55
URL: http://skinfiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0