Låt mig få sova!!

Är det inte det ena så är det det andra!
Ok att jag vaknar ca 1 gång i timmen för att kissa eller för att bebben har rave fest i magen..det kan jag ta. men nu har Andreas börjar väcka mig med!!   -Du snarkar!
och Och OCH ??? låt mig snarka buhuu kan ju ändå knappt sova så måste ju bli ytterst korta perioder!!
Sova i bebis rummet på soffan får jag ju inte heller göra såklart!
Vänta du bara till du har en bebis som skriker mitt i natten! då du! "grins evily"

Nu är det 2 dagar kvar och för tillfället är jag relativt smärtfri, var värre igår då inte ens alvedon hjälpte, den smärtan vill vi ha tillbaka! ja tack!

svullna fingrar och svullna fötter har jag med så hela jag är väl full med vatten antar jag.
Men som sagt..är nog som längst en vecka kvar innan det blir full rulle så antar jag får njuta av tiden, eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0