ullared

så var vi hemma efter en tur till ullared!..jeeez vad saker det finns och köpgalenheten steg till sitt max.
Det blev tok för dyrt mot vad jag hade tänkt men fick med det nödvändigaste iallafall!..lite kläder till Minerva och leksaker..tex en cartman docka  (måste börja tidigt) en mjuk boll som blev en klar succe redan när hon satt i bilbarnstolen i shoppingvagnen. lite andra mjukdjur+ skallra och lite nödvändigt till vagnen ,skötbordet etc. Blev lite presenter till Essa som fyller 7 år i slutet av juli ( som han får när han kommer på söndag så han har lite att leka med här) ett färgset med 88 olika penslar,pennor,sudd etc så Mariyama och Essa kan roa sig med att måla och rita, lite pärlor och strandsaker. strandboll ala 5kr, badring ala 5 kr simglasögon och en badmadrass så dom kan ha roligt på vätterstranden med!.Minerva fick en teservis i plast som hon är för liten för men kanske Essa vill bjuda på kaffe nån dag! 2 plast blommor till mig i svarta krukor då jag har en tendens att döda mina levande växter! tröja till Bob tröja till andreas byxor till mig fick jag med också!..och lite smått och gott etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0