Språk

Fick av Jenny detta och tycker det stämmer in ganska bra!

ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA KVINNORS SVENSKA:

Ja................................................Nej
Nej..............................................Ja
Kanske.........................................Nej
Vi behöver....................................Jag vill ha
Vi måste prata...............................Du är i trubbel
Visst, gör så..................................Det är bäst att du låter bli
Gör som du vill...............................Du kommer att få betala för det här senare
Jag är inte upprörd........................Såklart jag är upprörd, din idiot!
Du är uppmärksam ikväll................Tänker du bara på sex?

ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA MÄNS SVENSKA:

Jag är hungrig.........................................Jag är hungrig
Jag är trött.............................................Jag är trött
Jag är sömnig..........................................Jag är sömnig
Snygg klänning........................................Snygg urringning!
Jag älskar dig..........................................Jag vill ha sex nu
Jag har tråkigt.........................................Vill du ha sex?
Ska vi dansa?...........................................Jag vill ha sex med dig.
Kan jag ringa dig nån gång?......................Jag vill ha sex med dig.
Ska vi gå på bio?......................................Jag vill ha sex med dig.
Får jag bjuda dig på middag?....................Jag vill ha sex med dig.
Dom skorna passar inte klänningen...........Jag är bög


Nu har jag varit duktig och bakat bullar, skickat iväg Bob till bussen hem till sin mamma och lekt med Minerva. Just nu roar hon sig själv här bredvid med sitt babygym!..äntligen har hon börjat uppskatta sånt och ligger och slår på sakerna.




Om en timma kommer pappa Andreas från jobbet och då ska vi ut på picknick. Det är så kul nu när Snuttan känner igen han också, hon blir tokglad när han kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0