Öppna förskolan

Igår bev det inget skrivande så kommer nu istället!..vi gick till öppna förskolan kl 10 och var där till klockan 12..var kul att träffa andra mammor och bebisar! Jag hade klätt Minerva i blå jeans och sin svarta laban tshirt, och när jag pratade med förskoleläraren som jobbar där sa jag att alla komer nog tro hon är en kille!..inte då, sa hon. gick inte många sekunder efter det en av mammorna frågade : och vad heter din pojk då ? !!!! fast iofs såg alla bebisar ut som pojkar där hehe..Så nästa gång får det bli klänning så man ser hon är en tjej ;p
Efter det åkte vi till willys och köpte det nödvändigaste i matväg. Vi kom hem kl 2 igen och efter det har Minerva mestadels sovit med korta vaken perioder. Här sover hon strax efter vi kommit hem!


idag har jag sjudundrandes huvudvärk så hoppas det är vädret så jag inte håller på att bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0