Lördag och Söndag

Hann inte skriva nått igår så fick bli nu istället!. Dagen började med att jag ,Minerva och farmor åkte till willys och handlade. Sen hem och vila lite, ett låååångt bad sen till farmor resten av eftermiddagen och kvällen för grillning och Minerva mingel!. Jag åt klart den godaste fläskfile jag någonsin smakat må jag säga!den var inbakad med mozarellaost soltorkade tomater och skinka ( som var torkad eller nått, kommer inte ihåg :) ) Var iallafall otroligt gott. När jag kom hem kl halv 10 trodde jag att Minera skulle forsätta sova som i vagnen men nej nej hon var vaken till 23..slutade med att jag somnade och då somnade hon med efter det nån gång :) Idag ska vi väl gå och rösta antar jag! lutar åt piratpartiet för min del!. Här ar vi Minerva igår i full sommar mundering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0