lättroad!

igår satt jag vid datorn en liten stund när jag hör ett glatt jollrande! tittar ner på Minerva och där ligger hon och skrattar för fullt åt taket!..vet inte riktigt vad som är kul med det men hon älskar tak! Igår sov hon knappt någonting efter att hon vaknat vid 9 på morgonen så eftermiddagen var lagom rolig!..Det är precis som hon är rädd att missa något kul för så fort ögonlocken håller på att stängas så spärrar hon upp dom och börjar gnälla för att inte somna!..kl 22 somnade hon äntligen och jag somnade kanske 10 min senare :)..skulle se Jordan rättsläkaren men det blev som vanligt ingenting..på natten när jag ammat henne så kom reprisen och samma visa igen..5 min tror jag det tog den gången dock!..Dom ringde precis från blombud och fråga om jag var hemma!!! jag som ALDRIG får blommor!..jag har mina aningar från vem/vilka men det väntar jag med tills blommorna kommer så jag vet säkert ;)men kan knappast tro att det kommer från någon annan än dom! :)men glad blev jag iallafall så nu vill jag det ska ringa på dörren!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0