Hon sover!

oj oj oj! Snuttan sover i sin egna säng!!..har busat runt i min säng sen kl 7 imorse och jag tänkte äh jag testar!..satte på speldosan på mobilen som hänger över sängen och för första gången tyckte hon den var riktigt intressant!..låg och skrattade och sen när hon gnydde lite stoppade jag proppen i munnen på henne och sen somna hon så gott!!...en bra början och va fri jag känner mig för ligger hon bredvid mig kan jag inte röra mig utan att hon vaknar :)Blir till att flytta hennes säng till vår fotända så jag har bättre koll från min plats här i sängen vid datorn :)..kanske att hon nu kan sova halva nätterna där som jag har velat och under dagarna med när hon sover.Hoppas kan jag ju alltid!Här sussar hon nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0