ha den äran!

grattis på 2 månaders dagen stumpan! Sjukt fort det går och idag är Minerva 2 månader gammal. Imorse halv 4, samma tid hon föddes låg jag vaken och tänkte tillbaka på förlossningen. Fort man glömmer saker. Jag kommer inte alls ihåg var Minerva var när jag och Andreas fick fikat!..hon kan ju inte varit i mitt knä iom jag fick varmt te, likadant med Andreas han drack ju med Te. Vet att dom inte gick iväg med henne, eller jag tror inte det iallafall ;p. Frågade Andreas och han kommer inte heller ihåg. Inte konstigt man var helt väck dock..varit uppe sen 6 morgonen innan och var ganska utkörd ja :)Imorse fick jag en varm present av Minerva, Jag satt vid datorn när hon började kinka lite..hon ligger på sidan av mitt ben och gräver in ansiktet i låret på mig ( hennes sätt att visa att hon minsann vill ha tutte!..Snart säger jag ska bara avsluta det här ( högst 1 minut) då jag känner något väldigt varmt och skönt utmed låret! En kissande Minerva och läckande blöja fick mig snabbt på andra tankar!..Tur man hade tvättstugan igår så alla lakan etc var rentvättade!..går ju ungefär ett om dan här hemma nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0