Ensam igen!

oj oj oj..för andra gången tog Andreas med sig Minerva till farmor!! jag blir bortskämd snart. Dundrande huvudvärk och känns som jag håller på att få feber men hoppas lite vila nu kan bättra på saken!.
Igår trotsade jag huvudvärken och gick till farmor som bjöd på hembakad sockerkaka! mums.
Sen i väntan på Minervas faster Sofia + sambo gick vi förbi HM. Där blev Minerva bortskämd med kläder ( eller känns mer som mamma blev bortskämd!!) Hon fick ett bar snygga lila jeans, en linneklänning ( funkar som nattlinne med!) en rosa/beige rutig skjorta och en skitsnygg beige hängselklänning ( som jag har spanat in sen innan jag ens visste det var en flicka i magen!!). och så köpte jag en grönrutig klänning till henne från pappsen! ( skickade ett SMS så han hade ingen aning om hur den såg ut! ) "köper du en klänning för 50 kr ? det är rabatt".. "ok" fick jag till svar ;)
Hon har den på idag och han sa att hon såg ut som en 50 tals tant!!
Veckan blir fullt upp, kul kul
Måndag : heldag hos farmor då jag ska "vakta" inglasbalkongskillarna som kommer.
Tisdag : promenad runt sjön med en mamma från familjeliv och hennes Moa.
Onsdag: BVC och 2 månaders kontroll hos farbror doktor
Torsdag: hem till Jessica( och lilla Johan) och zandra och bli mer bortskämd med kläder till skruttan!!
Fredag: midsommar! god mat etc etc etc.
Helgen efter blir det Stockholm i några dagar för att träffa kompisar..Fredagen ska jag till ullared så åker dit på lördagen. Sen tar jag mina systerbarn Mariyama och Essa med mig hem
3 år gammal bild på sötnosarna!


Då blir det vätterstranden, parken etc dagarna i ända! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0