bortskämd man blir!

bortskämd man blir när man läser om dom föräldrars vars barn har kolik etc och skriker flera timmar om dagen!..Minerva om hon är missnöjd skriker högst 10 min tills hon får som hon vill, dvs tutte. Annars är det mest gnäll om hon är missnöjd fast för det mesta skrattar hon. Dom gånger hon är övertrött och ingenting passar och bara massa gnäll så blir jag såååååå trött men så tänker jag ganska snabbt på hur bra jag har det egentligen och så sänder jag en tanke till alla änglamammor där ute som skulle ge allt för att få ha sitt barn hur mycket det än skulle skrika. Då blir man tacksam för det minsta. Idag har hon sovit nästan hela dagen, hör och häpna!..bara lite avbrott för tuttning och underhållning 30 min så där :)Nu ligger hon och snuttar på sin hand så antar det blir dags för riktig tutte snart! Här ligger honnu i sin vagn med sina nya snygga jeans+ tröja Farmor köpte till henne!..något för stora jeans men hon växer ju som attan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0