Hej vinter

Det är så härligt ute med all snö, blir på så mycket bättre humör!
Hoppas det ligger kvar över julen och prognosen ser bra ut för det! Om 6 dar kommer syrran och ungarna hit äntligen!. Hoppas bara dom får tågbiljetterna i tid! Dom ligger här hemma och ska skicka dom rekomenderat idag. Var meningen att Bob skulle ta med sig dom i helgen till Stockholm men han ska inte åka då han inte vill missa avslutningen med klassen. Så nu är vi ute i sista minuten med tågbiljetterna men dom ska nog hinna fram senast tisdag iallafall!
Har haft dom liggandes här i 3 månader redan men men :)

Igår gick jag och Minerva till HM för att shoppa lite till mig och det blev 2 skjortor, 1 par byxor och 5 par strumpor för presentkortet så blev en del :) Byxorna var dock lite små i midjan men jag har ju lite graviditetskilon att gå ner så får börja jobba på det för vill verkligen ha dessa byxor.
En av skjortorna ska jag lämna tillbaka dock då jag inte gillade den på. Kunde ju inte prova något då jag hade Minerva med mig.
Fick ett rabatterbjudande med på 20 % på en vara den 19-23 dec så borde väl lämna tillbaka byxorna och sen köpa dom igen haha men det orkar jag nog inte .)

Idag blir det bara en kort tur ut till affären och för att posta biljetterna sen blir det myspys hemma.

Igår åt Minerva kyckling och grönsaker som jag köpt på barnmatsburk och hör och häpna så åt hon!..hade lagt upp halva burken och hon åt upp allt så idag till lunch blir det resten!. Verkar som hon har fått upp sitt smaksinne lite nu och vill testa på olika smaker så ska testa potatis igen i dagarna! Duktiga tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0