2 Advent

Tänk vad frt det går! redan andra advent nu och 2,5 veckor kvar till jul.
Idag gick jag och Minerva till hennes farmor och farfar på lite fika och lek. Sen blev Minerva så trött så det var mest massa gråt och då var det dags att gå hem men som vanligt är energin på topp här hemma ändå så blir väl inget sova av än på ett tag.

Hennes tänder börjar verkligen ta ut sin rätt på mina tuttar nu! särskilt när hon ska släppa taget då hon biter sig fast och sen drar ut allt vad hon kan.aj aj!

Fortfarande är det vakna mitt i natten som gäller för damen, antar det är någon fas hon är i.
Flera nätter i rad nu har jag vaknat och haft en barnsång från TV på hjärnan som bara inte försvinner! Skitjobbigt så ligger och sjunger den i huvudet tills jag somnar om. Sen som vanligt glömmer jag texten på dagen men så fort jag vaknar finns den där. Är signatur melodin till ett barnprogram på barnkanalen om tecknade ormar. Vet att jag hade den boken som mindre. Den går typ så här : la la la lala lala jag ..och kalle..lalalalala i isse stad ( kommer inte ihåg namnet på staden så fick bli isse!)

kollade TV tablån och Hurra för Kalle heter den!. var 2 katter och en daggmask så jag hade nästan rätt om ormar!

På onsdag ska jag fika med andra mammorna och deras bebbar och på fredag blir det äntligen BVC igen! kul att se hur det gått med vikten nu då.

Nu ska jag försöka få damen att sova och sova lite själv med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0