zzzzz

Det blev ingen öppna förskolan idag då Minerva somnade vid 12 och sov ända till halv 3 ! Hon behövde det iom att hon behaga vakna kl 6 imorse och sen sov endast 5 min runt 10.. Fick med sova lite grann nu så var väl behövligt.
Vid halv 5 kommer farmor och då ska vi åka till hiko lagret och hämta hem hennes nya leksaker!

Sin skallra jag så gärna ville ha


en spegel på hjul!


och vägg dekorationer till hennes rum när Andreas får arslet ur vagnen och målar om det!


Hiko har jätte billiga leksaker att köpa på internet och har man turen att bo i Jönköping kan man hämta leksakerna på lagret och slipper då porto på 79 kr!..ligger bara 8 min härifrån med bil. helt perfekt!..oj lät nästan som reklam det där men kommer iallafall bli min leksaksaffär framöver!..skallran var nästan halva priset mot BRs kopia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0